Mamma Mia vilken fest!

Åhhh, vilken rolig dag/kväll/natt vi hade i lördags. Först Mamma Mia i Karlstad o det var helt otroligt bra. Jätte duktiga artister och bra musik. Jag satt helt fängslad under hela föreställningen. Fast det var på engelska hade jag inga problem att hänga med. Har ju sett filmen och musikalen liknade väldigt mycket.

Efter Mamma Mia hade vi inte berättat innan för Cathrine vad vi skulle göra men vi åkte hem till Karlskoga igen och hem till oss. Här hade Daniel, Micke o Pär fixat trerätters middag. Det var verkligen supergod mat och mycket god dryck till den....vilket märktes! Vi kom igång ordentligt i vanlig ordning. Så pass att vissa åkte hem utan skor ;) Det finns även bildbevis och även en filmsnutt är jag rädd på mig, Sara o Cathrine när vi uppträder som ABBA. Pär var även med som Benny o kompade. Som alltid efter ett intensivt partaj med det sällskapet blev det sent och söndagen spenderades i ryggläge. Men som sagt riktigt kul var det...men jag tror inte jag vågar visa bilderna. Man vet aldrig hur de kan användas emot mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0