Måndagsstress

Eftersom jag är tillgänglig för jobb på måndagar o tisdagar under tiden som jag skriver exarbete blir början på mina veckor oftast lite kaotiskta. Så även idag. De ringde från bemanningen tio i sju och ville att jag skulle komma o jobba halv åtta till fyra på en förskola. Blir liite stressigt då med barn som ska iväg och jag ska hinna slänga i mig lite frukost. Men det gick, jag hann precis. Tänk när jag är klar med skolan och kommer vara tillgänglig varje dag som vikarie....jag kommer vara helt slut alltså! För hoppningsvis får jag ett lite längre vick efter ett tag så jag slipper hatta runt men det kan ju ta ett tag innan det dyker upp något. Fast som det känns nu är jag glad bara jag har ett jobb!!

Imorgon är det studiedag för Linn och Tildes dagis är stängt så vi är lediga. Ska bli riktigt skönt att vila upp sig en dag mitt iveckan så där bara. Dessutom är syrran och hennes lille kille i Karlskoga o hälsar på så de kommer hit på lunch. Ska bli jättekul att få träffa lille Liam, var så länge sen nu. På kvällen ska jag iväg och spinna. Det var ett bra tag sen jag gjorde det så det ska bli riktigt skönt att få trampa av sig lite.

Nu blir det en kopp kvällskaffe och lite glys på TV:n. På kvällens tablå står det Biggest looser Sverige, Svenska New York fruar och Lite sällskap med Filip o Fredrik. Tv junkie som jag är börjar det bli tight för mig med allt jag ska hinna följa. Tur det finns inspelningsbara boxar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0