Träna, jobba, plugga o sen roa sig

Den värsta träningsvärken börjar ge med sig så det är väl bara påt igen då.... Pump ikväll! Men det är så himla gött att vara igång ordentligt med träningen, man mår såå mycket bättre när man rör på sig. Träningsvärken är ju egentligen bara en bonus, en bekräftelse på att träningen ger någon effekt.

Nog om det. Veckan har varit helt ok annars. Jobbade måndag och tisdag på två olika förskolor och sedan har jag kämpat med det förb... arbetet igår och idag. Vi börjar närma oss slutet och ser den där lilla ljusstrimman långt bort i tunneln. Men än så länge är den där ljusstrimman ganska så svag. Vi ska sitta under hela nästa vecka och försöka göra det sista och sedan lämna in arbetet till vår handledare. Då har vi en vecka på oss att göra lite ändringar tills det ska in till examinatorn. Så under nästa vecka blir det inget jobb för mig utan bara plugg, plugg, plugg.

Nu till något roligare...mycket roligare. På lördag ska jag, Sara och Cathrine in till Karlstad och titta på Mamma Mia musikalen. Det var vår 30-års present till Cathrine och det ska bli skit kul! Efter musikalen har vi lite överraskningar till Cathrine men det kan jag inte berätta om nu...ifall hon är inne och tjuvläser här ;) Rapporterar mer om vår lördag när jag vaknat upp under söndagen.....kan bli sent ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0