Snart slut på myshelg...

Helgen har fortsatt i mysets tecken. Igår var vi på simning med Tilde, tog en härlig höstpromenad i det vackra vädret och grillade kyckling på kvällen. Micke o Sara tittade förbi och åt med oss. De blev kvar på kvällen och vi tittade på tv, käka lite ost o kex och drack ett par glas rött.

Idag har vi varit på utflykt till lunedet med Madde o hennes familj. Det var supermysigt med korvgrillning och massa lek för barnen. Lite kallt åt fötterna blev det men det gjorde inte så mycket.











Nu har det nästan blivit kvällen. Har precis klämt i mig en pizza.....istället för löpning idag :P Fast jag har faktiskt en anledning till att inte springa idag. Nu varnar jag känslig läsare.....så här ser min tånagel ut..











Den sitter superlös och det dröjer inte förren den trillar av.....Det både känns och ser asäckigt ut!

Nu blir det att avsluta myshelgen med lite tv och senare en kopp te. Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0