Lugn o ro

Fredag igen då...känns som det bara är fredagar o måndagar hela tiden. Den här helgen har vi verkligen ingenting inbokat. Känns konstigt, men också riktigt skönt. Det har gått i ett nu under en lång tid och vi börjar bli uppbokade även framöver. Så en lugn helg nu är nog behövligt.

Sitter nu och väntar på att Linn ska komma hem från skolan så vi kan åka och helghandla lite. Sen tänkte jag ta mig en tur i löparskorna, den första sedan Lidingö. Det är först nu jag börjar känna mig sugen på att springa igen. O så blir det ju en bra avslutning på veckan och jag kan snaska götta med lite godare samvete ikväll ;) Det blir antagligen fredagsmys framför Idol med ett eller två glas rött och lite ostbollar kanske =)

Tilde börjar friskna till nu så förhoppningsvis kan hon gå på simträningen imorgon. Det blir hennes första gång sedan hon bröt benet. Hon ser verkligen fram emot att få vara med igen och det ska bli kul för mig med att följa med o kika.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0