Ångest!

Börjar sakta, sakta komma tillbaks till livet. Det blev verkligen en kanonrolig kräftskiva med alla klassiska tillbehör: hattar, snapsvisor, lekar, kräftor, bröd, ostar, öl, vin, o snaps såklart! Sist men absolut INTE minst en sjuhelsikes baksmälla....att jag ALDRIG lär mig!!!! Gårdagen blev ju såklart helt bortkastad. Jag låg raklång i sängen o soffan hela dagen och tyckte väldigt synd om mig själv. Hade råångest eftersom vi ska springa Lidingöloppet om mindre än tre veckor och jag bara förstör träningen hela tiden. Ska straffa mig själv hårt idag och köra lite extra i spåret!! Känner mig bättre idag men det finns allt kvar lite spår av skakningar och illamående. Fyfaan vad jag är trött på mig själv just nu....skärpning!!! Tur att det är några partaj inplanerat den närmsta tiden....ska nu (igen) leva mitt sunda liv: träna, alkoförbud och gärna äta lite nyttigare.....kanske klarar det till loppet är avklarat iaf ;)

Såg väl ut nåt sånt här i går förmiddag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0