Grattis till mig!

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Det är ingen vanlig dag för det är Lindas födelsedag...hurra hurra HURRA!!!

Vi låtsas inte om hur många år jag fyller, det är inte så viktigt. I runda slängar trettio räcker;)

Dagen har jag spenderat på ett dagis där jag vikarierat mellan kl nio och sex så jag har inte hunnit med så mycket mer...men va sjutton jag är nöjd. Fick ju det jag önskar mig mest, lite extra kosing :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Linn och kika lite på Idol som börjar idag. Jag tycker det är de första avsnitten som är roligast när det är massa dårar som inte kan sjunga. Sen blir det lite jobbigare när de duktiga måste åka ut och få drömmarna i kras :(

Känner mig rätt sliten idag så det blir nog tidig kojning...börjar ju som sagt komma till åren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0