Lite mycket på en gång

Känner mig lite trött idag. Var ute och sprang nio km igår och det var riktigt tugnt alltså. Kanske det är det som känns idag, det kommer efter. Sitter nu och laddar för en tur in till Karlstad. Vi behöver åka in och hitta lite mer litteratur till exarbetet. Har kommit en bit på arbetet nu men det känns som vi bara har börjat lite i ena hörnet. Vi arbetar med litteraturdelen som är den tråkigaste delen så förhoppningsvis blir det lite roligare sen.....måste tänka positivt ;)

Har även en del att fixa innan helgen. Vi har bjudit in mamma, pappa, farmor, mormor, Micke o Sara på mat på lördag eftersom både jag och Daniel fyllt år. Fast jag tänkte inte riktigt på mitt målarprojekt på etaget. Vi är inte riktigt klara och hela golvet är fortfarande inplastat. Vi får liksom göra ett jätteryck för att hinna klart innan lördag, det är inte så kul att ta hem folk när HELA huset är som en byggarbetsplats. Sen så ska maten inhandlas, tillagas, det ska städas i resten av huset, lite mer träning (pump ikväll) och exarbetet inte att förglömma....pust!!

Lär nog sätta igång ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0