Sleten i kröppa

Om en vecka har vi äntligen sprungit Lidingöloppet.....om min kropp håller vill säga. Just nu har jag två blåa stortånaglar som kanske ger upp och trillar av innan loppet. Dessutom håller båda mina knän på att knövla. (Det är väl inte meningen att lönnfeta gamla tanter ska springa runt) Har köpt knäskydd och Zonsalva som jag smörjt med nu ett par dagar och det börjar faktiskt bli bättre. Vågar inte ens hoppas men det skulle vara skönt om den värsta smärtan försvunnit till nästa söndag. Men va fasen, jag ska fixa den där milen om jag så ska plåga mig runt. Så det så!!

Ännu en helg är nu till ända och snart kommer Linn hem. Vi har pratat med henne flera gånger under helgen och det verkar verkligen inte gått någon nöd på henne. Känns skönt! Men det känns också skönt att hon kommer hem. Vill få hem min skrutt så allt blir som vanligt igen :)

Idag är det val också och vi tog en promenad på em för att göra vår plikt och rösta. Så nu får vi vänta ett par timmar bara innan vi vet hur Sverige ska styras de närmsta fyra åren.

Förutom röstningen har dagen bjudit på lite bebisgos hos en god vän. Sååååå söt goding. Nästan så man blir sugen på en till.....men bara nästan;)

Nu blir det söndagskvällsmys framför TV:n och ladda inför en ny spännande vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0