Snabb update

Kör en liten snabbupdate innan jag ska välta Linn. Hon behöver verkligen komma isäng i tid ett par kvällar nu...har varit uppe o nattsuddat alltför sent sista tiden.

Helgen förflöt bra, hann med målning, städning och allt annat vi hade på schemat. Ska lägga in bilder på skåpet senare. Det blev superbra och var värt varenda svettig o jobbig sekund. Kalaset på lördagkvällen blev också mycket lyckat. Maten var god, gästerna var mycket trevliga och åkte inte hem i första taget. Jag tror klockan var runt halv fyra på morgonen bär vi släckte och gick o la oss. Men skoj var det och vi fick kalasbra presenter också!

Söndagen blev lite seg och trött, jag satt och skrev ett par timmar mellan varven...Kidsen hemma= ingen studiero ;P Fick ihop en del iaf som jag tror blir bra.

Idag blev jag utringd på jobb mellan 7.30-16.15 på ett dagis jag inte varit på förut. Gött med lite pengar!! Det fick bli lite plugga när jag kom hem och nu har jag duschat barn och mig själv, tagit hand om lite tvätt, nattat Tilde och ska som sagt alldeles strax välta Linn också......sen blir det tv- soffan :P Niiice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0