Snart i Stockholm

Imorgon bär det iväg till huvudstaden då! Har börjat packa lite i två väskor. En löparväska och en nöjesväska ;) Löparväskan innehåller löparoutfit, knäskydd, Zonsalvan, startbevis och löparskorna såklart. I nöjesväskan ligger det middagsoutfit, badkläder (till relaxen på hotellet) och lite god dryck att ha på hotellrummet =)

Det känns som jag o Cathrine har en ganska likvärdig inställning till det här spektaklet. En ganska soft och avslappnad inställning. Våra samtal till varandra, för vi ringer alltid tusen gånger till varandra inför alla resor vi gör ihop, handlar mestadels om vad vi ska göra på hotellet och vilka affärer vi inte får missa på shoppingrundan. Inte så mycket om själva löpningen. Men jag tror det är rätt bra, då blir vi inte så nervösa och hispiga inför loppet. Och nu är det liksom inte mycket att göra åt. Det vi orkar det orkar vi nu. Ingen tid till nån mer träning iaf :P

Det ska bli spännande att se hur jobbig bana det är....har hört att den ska vara fruktansvärd :S Fast å andra sidan var det folk som skrämde upp oss ordentligt inför både cyklingen och simningen. O det fixade vi ju utan problem, så det här går nog bra också........skriver jag med darrande händer ;)))

Ikväll blir det fredagsmys hemma med familjen. Kolla på Idol och kanske ta ett glas rött. Det har jag hört bara ska vara nyttigt. Ja trort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0