My life

Just nu i mitt liv:
Hemmet- All renovering ligger på tillfällig is. Nästa steg blir att fixa barnens rum. De ska byta runt lite, Linn flyttar till datarummet och Tilde ska få det rum Linn har nu. Såå, lite ny färg och nytt golv till Linn. Tilde har beställt en våningssäng med Skrivbord/koja under. Fixar vi!!

Bilder på det senaste livsfarliga (!) projektet....




Tänk vad lite färg kan göra skillnad!

Träning- Igår sprang vi sista rundan inför Lidingöloppet. Det enda vi kan göra nu är att hålla tummarna att våra kroppar ska hålla ihop på söndag ;) Ikväll blir det lite zumba också. Testade det för första gången förra veckan och det var riktigt, riktigt roligt. Så det ska jag absolut förtsätta med.

Jobb- Har fått jobba en hel del senaste tiden. Känns bra. Både för att jag kommer in i jobbet och får erfarenhet. Men också att det blir extra pengar, vet att jag tjatar om det....men de behövs!

Skolan- Har jobbat på ganska bra och nu inväntar vi att får komma ut i skolorna och göra intervjuer. Det är då det roliga i arbetet börjar :) Just nu blir det lite dötid tills på fredag då vi ska in till Karlstad för handledning. Blir spännande och se om det vi gjort hittills är ok.

Familjen- Alla är friska och mår bra. No problemos in the family! Gött! Ska hämta kidsen lite tidigare idag eftersom studierna ligger bra till.

O så kastar vi om ordningen så ser man vad som är absolut viktigast i mitt liv. Familjen så klart ♥ Synd bara att tiden inte alltid räcker till :( Men man får passa på att umgås lugna stunder...som just nu :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0