Zumba




Jag har verkligen hittat en ny superkul träningsform, eller iaf ny för mig. ZUMBA!!!
Shit, vad kul det är. Det timslånga passet bara svischar iväg och man vill bara dansa mer o mer! Visserligen är det svårt att ibland hålla sig för skratt för man ser ofta rätt rolig ut. Det är inte alltid kroppen lyder och gör som man tänker. Verkligen inte lätt att skaka rumpa o snurra runt samtidigt som armarna ska upp i luften :P Men som sagt, sååå jävla kul!!

Förmodligen kommer jag bli supervältränad av dansen och få värsta snygga rumpan också ;) Tänk att något så nyttigt kan vara så kul!! Helt fantastiskt. Än så länge jag har gått ur träningslokalen med ett leende på läpparna efter ett Zumbapass. Me like alot =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0