Body Combat

Har nyss ätit middag efter ett skojigt pass Body Combat. En ny träningsform vi har börjat med jag och min träningskompanjon. Combat är en blandning mellan olika kampsporter, både kondition och styrka. Skit skoj att testa nya sätt att röra sig på tycker jag.

Till helgen blir det ytterligare en ny aktivitet för mig, bowling. Eller ja, så gott som ny. Jag har bowlat en gång förut med mitt gamla jobb men jag tror inte den gången kan räknas. Jag var nämligen sketfull och kommer typ inte ihåg någonting. Men jag har dock för mig att det var ganska roligt. På fredag är det vår familj, familjen Linder och Micke o Sara som ska lira lite....eller vad man nu säger. Vi ska vara där redan klockan fem och jag jobbar till halv fem så det blir att åka raka vägen från jobbet. Efteråt får det nog bli köpemat. Känns som en fin inledning på nästa helg.

Men än så länge är det bara tisdag och nu ska jag nog parkera mig framför tv:n och slöa lite. Det är jag värd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0