Bowling

Igår var det alltså dags för att bowla, för första gången i nyktert tillstånd. Det gick väl sådär. Jag lyckades få en spärr men jag tror att över hälften av gångerna hamnade klotet i rännan. Ja ja, man kan ju inte vara bra på allt ;) Det kanske även gjorde sitt till att jag var sliten efter en lång arbetsvecka och hungrig som en varg. Men jag tyckte ändå att det var roligt och en bra grej att göra som barnen kan vara med på. Efteråt blev det Mc Donalds enligt barnens önskemål och det gick allt ner. Sedan blev det lite tv hemma hos oss och en rätt tidig kojning. En ny förkylning försöker tränga sig på så det är nog därför jag känner mig lite extra sliten just nu. Därför blir det ingen springtur idag och förmodligen inte imorgon heller. Det är nog bättre att vila upp sig så det inte blir värre. Nä, ikväll får det nog bli ett glas rött och bara ta det lugnt.

Ute är det i princip bart nu och idag skiner solen. Synd bara att det blåser halv storm ute. Jag har iaf hängt ut tvätt på tork för första gången för iår. Det om något är ett säkert vårtecken. Gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0