Dag 02- Min första kärlek

Jag är ju som bekant gift med Daniel som jag hängt ihop med de senaste fjorton åren. Men vi lärde faktiskt känna varandra långt före det. Redan under sommarlovet mellan sexan och sjuan charmade han mig med sin lilla hockeyfrilla och blågula mountainbike. Vi blev faktiskt ett par för första gången den sommaren, förövrigt en sommar jag minns som mycket nostalgisk. Tältning med kompisar, mycket bad och så nykär i "Granis". Min bästa kompis var dessutom ihop med Daniels bästa kompis så det kunde liksom inte bli mycket bättre. Så himla sorglöst och spännande.

Vi gjorde sedan slut (kommer ej ihåg hur) under vårterminen i sjuan och sedan dröjde det till gymnasietiden innan det var dags igen. Daniel gick sista året och jag andra när vi hängde ihop under ett halvår ungefär. Den gången var vi ganska mycket osams och vi strulade fram och tillbaka. Det var liksom så mycket annat roligt man ville göra på varsitt håll så det funkade inte alls. Slut igen alltså men bara i något år för ungefär ett halvår efter min student sprang vi på varandra igen på "Wickan". Jag bodde för tillfället i Stockholm med en tjejkompis och var bara hemma över helgen. "Wickan" was the place to be i Karlskoga på den tiden så självklart var det där vi hängde under våra hembesök. Och vips blev vi tillsammans igen och det dröjde inte många månader innan flyttlasset gick hemåt mot Karlskoga igen och ja resten är som man säger historia.

Det är väl bara att konstatera, Daniel är både min första och största kärlek ♥

Me and my man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0