Helgen som gick

Ännu en helg snart till ända. De går ju så rackarns fort!

Igår var det grillafton hemma hos oss. Fam Linder och Micke o Sara gästade oss och det blev en mycket trevlig kväll. Avrundades inte allt för sent så vi har varit hyffsat pigga idag också. Daniel har jobbat ett par timmar och det har varit fullt upp som vanligt med skjuts till dans och simträning. På em var jag på ljusparty hos Sara och brände lite pengar. Det blev lite ljus med sommardofter. Härligt! Nu har jag ätit lite enchiladas och snart ska jag lägga mig med Tilde och läsa godnattsaga. Mysigt! Till veckan är det påsklov här i Karlskoga och än så länge är jag inte uppbokad på något jobb. Vi får väl se om det plingar till imorgon bitti i telefonen. Vore ju bra om jag fick jobba lite grann i veckan iaf. Annars blir det knapert i juni...:-/ Å andra sidan har ju Linn påsklov och Tilde är faktiskt värd lite ledigt hon också. Pengar är inte allt, vi måste bara få vara ibland också.

Nu ska jag fortsätta att ha en trevlig söndag och njuta av den ljusa vårkvällen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0