Snorigt

Jag är toktrött! Bihålorna är svullna och snoren rinner....såå jobbigt! Det blev ingen combat för mig idag :( Tråkigt! Men det är ju inte så bra att träna när man är förkyld så det är inget att göra åt. Tyvärr. Vi hade vårvandring på jobbet idag så jag har iaf promenerat fem km. Lagom motion när jag inte är helt piggelin.

Annars rullar veckan på med jobb varje dag. Jag har haft fullt upp med jobb  sedan min examen och ingen är gladare än jag. Synd bara att det inte varit några längre vikariat. En vecka isträck som längst har jag fått ett par gånger. Det är allt lite snålt tycker jag :-/ Hoppas att det snart dyker upp något längre.

Nu blir det chill i söffa. Kolla in de desperata fruarna och så ska jag kolla på Filip och Fredriks nya program som gick igår kväll på tv. Jag fick spela in eftersom det inte började förrens kl tio och det är ju på tok för sent för en trötter som mig ;) Nittileaks heter det visst och ska vara ett hyllningsprogram till 1990 talet. Kan bli riktigt skoj att se eftersom jag faktiskt är så gammal att jag minns det årtiondet.

Ok...horisontalläge.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0