Påsklov bidde det

Det har inte blivit något jobb alls den här veckan. Både skönt och jobbigt på samma gång. Skönt eftersom det varit kanonväder och jag har hunnit med lite fönsterputsning och tvättat undan en del. Jobbigt eftersom det kommer bli surt med pengar framöver. Jag har visserligen fixat med a-kassan så jag kan stämpla de dagar jag inte jobbar. Men man har ju hört skräckhistorier om pengar som både dröjer och uteblir så jag har inga stora förhoppningar på a-kassan. Vi får se.

Imorgon är det skärtorsdag och då bär det iväg upp till Åsen. Vi har firat påsk däruppe nästan alla år sedan vi fick barn. En mycket trevlig tradition. Denna gång blir vi en hel drös med folk. Jag, Daniel, Linn, Tilde, Micke, Sara, Pappa, Johanna, Liam och Love. Det kommer bli en höjdarhelg, det är jag säker på! Väderprognosen ser lovande ut så med lite tur kan vi sitta ute i solen och dricka äggtoddy på påskafton. Inga fel alls =)

Tilde tjuvstartade påskfirandet på dagis idag. Såhär tjusig var hon då...

Självklart var hon tvungen att posera lite. Vår lilla teaterapa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0