Äntligen

Mmmm, sitter här hemma och njuter av en kall bärsa och smälter tacosen jag nyss ätit med familjen.
Fredag kväll och livet känns rätt nice :) Idag fick jag ett trevligt besked på jobbet. Jag har fått ett längre vikariat i en förskoleklass med start på måndag. Till att börja med ett par veckor men har i princip blivit lovad att det kommer bli längre, kanske hela terminen. Det känns sååå skönt att iaf veta en liten tid framöver. Jag börjar bli lite trött på att hatta omkring på olika ställen hela tiden. Vikariatet är dessutom på den skolan jag hade min praktik så det känns extra kul. Jag känner till både lokalerna och personalen. Så det beskedet blev en fin inledning på helgen :)

Imorgon är det dags för bröllop. Inhandlade ett nytt nagellack idag som passar till klänningen jag ska ha. Det får bli en redan använd klänning men som jag tycker funkar. Kommer dessutom att matcha Daniel så det blir nog bra. Idag öser regnet ner men vi får hoppas att det iaf är uppehåll imorgon. Är även nyklippt dagen till ära. Både jag och tjejerna fick tid samtidigt idag så vi slog tre flugor i en smäll. Mamma fin till bröllop, Linn till skolstart på måndag och Tilde till sexårs :)

Nu ska jag nog hoppa i mysdressen och joina resten av familjen framför tv:n. Härliga fedagsmyyyys ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0