Bara vara

Idag har vi spenderat lördagen hemma utan något särskilt inplanerat. Det var mycket länge sedan det hände. Det har varit riktigt skönt faktiskt. Vi har visserligen gjort mycket roligt de senaste helgerna men nu känns det som man vill ha lite hemmaliv i lugn och ro. Vad har vi gjort idag då? Jo, Daniel har snickrat lite altangolv, barnen har lekt med kompisar hela dagen och jag har fixat med lite allt möjligt. Märkt upp saker inför loppisen jag ska vara med på imorgon, handlat mat och gjort lite småpyssel. Mitt på dagen grillade vi och senare på em kom Micke P och Pär på en fika. De tog sedan med sig Daniel ner till älven för lite kräftfiske.

Ja, och jag sitter för tillfället ute på altan i åskvärmen med en kall bärsa och bloggar. Njuter av lugnet och bara är. Skönt som attan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0