Komigång vecka

Jaha, då har man snart klarat av första arbetsveckan. Bara en dag kvar, sen helg. Det gick ju fort! Sitter nu och laddar inför ett pumppass. Det första på ett par veckor. Gissa om jag kommer ha träningsvärk imorgon? Mmm, troligen ;) Har även hunnit med två springrundor den här veckan. Skönt att komma igång med träningen igen. För jösses vilket ras på bara ett par veckor! Och då menar jag inte viktras. Nu får det bli hårdköra fram till Thailandsresan i januari. Borde börja tänka mer på vad jag stoppar i mig också. Jag vet ju vad jag borde äta men fasen vad man blir sugen på massa skit hela tiden. Behöver träna upp min karaktär.....big time!

Imorgon är det fredag och då är det dags för temamiddag igen. Daniel och Mickes tur den här gången och det ska bli American barbeque. Mycket spännande och mycket gott hoppas jag. Det blir väl ajöss med den här veckans träning kan jag tro :P Misstänker att det inte blir någon smalmat direkt och förmodligen har de laddat upp med mängder av amerikansk öl också.

Jaja, en måste ju få unne sig litte också......;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0