Mixade årstider

Måndag och ny vecka igen. Helgen flög iväg snabbt i vanlig ordning. På fredagskvällen bjöds det på amerikansk grillafton av Daniel och Micke. Den blev väldigt lyckad. Maten blev något sen men väl värd att vänta på. Männen slet hårt i flera timmar med ett mycket lyckat resultat! Vi var denna gång hemma hos Micke och Sara och de hade även besök av ett par från Grebbestad. Så, både god mat och lite nytt trevligt sällskap. Bra inledning på helgen.

På lördagen var Daniel på svensexa, denna gång för sin arbetskamrat Johan som gifter sig med sin Eva nu på lördag. Alltså dags för sommarens tredje och sista bröllop. Jag och barnen blev medbjudna av Pär o Cathrine på en båttur på Möckeln. Vi låg och gottade oss på en liten sandudde (när solen sken annars var det rätt kallt faktiskt) och jag tog förmodligen årets sista dopp. Det blev iaf en riktigt mysig dag trots lite kalla vindar och sen på kvällen snikade vi även åt oss en middag hos fam Linder :) Var dock trötta av all frisk luft vi fått under dagen så vi cyklade hem ganska tidigt och hoppade i säng.

Söndagen bjöd på tråkväder så det blev faktiskt lite gjort hemma. Tvättade och började rensa och plocka iordning nere i källarförråden. Ska vara med på loppis om ett par veckor så jag behöver inventera lite vad jag har för skräp som jag vill bli av med. Avslutade helgen med köpemat och två hyrfilmer. Satt nere i källaren och mös med filtar och tända ljus. Mmmm, allt bra härligt med höst också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0