Städa

Bidde ingen loppis för mig idag. Med andra ord tid över till annat. Ja tack! Håller just nu på att avsluta frukosten i min ensamhet. Daniel jobbar och barnen svichade iväg från bordet så fort sista smörgåsbiten var uppäten. Ingen långmysfrukost för dom inte. Det är riktigt höstruskigt ute med både blåst och regn så jag tror det får bli en liten städardag idag. Verkligen välbehövligt! Nu på höstkanten börjar man även få lite lust för att fixa här hemma så vi får se om jag kan få lite inspiration till lite fix under dagen. Om det slutar regna lite senare kanske det kan bli en liten svamptur också. Väntar till Daniel kommer hem för han är familjens egna lilla tryffelsvin. Han har verkligen näsa för att hitta skogens guld ;)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och fundera på vilken våning jag ska börja städa på. Måste ta den stökigaste/smutsigaste delen först för ju längre jag städar desto tröttare och slarvigare blir jag. Så det gäller att tänka till lite :-P Den största nackdelen med att ha ett stort hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0