Tröttast

Herregud, jag är så trött!! Nu märks det verkligen att vardagen dragit igång på riktigt. Det är inte bara hårda arbetsdagar utan det ska även köras till och från träningar, föräldramöten, egen träning, planera middagar, laga middagar, uträtta tusen miljoner småärenden på tusen miljoner olika ställen och till råga på allt är vädret helt bananas med växlande högsommarvärme och nästintill drivis.

Jag känner mig fan helt slut. Just nu känner jag bara för att slänga mig i soffan med filt uppdragen till öronen. Men det kan jag glömma. Innan det bär iväg på ett pumppass ska jag planera inför morgondagens arbete och stöka undan middagen. Phu!

Skönt att det är onsdag iaf, bara två dagar kvar till helg. O då vankas stora städarhelgen för heeela familjen. Jihaaa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0