Varför hinner vi inget?

Halva arbetsveckan avklarad och det är riktigt skoj på mitt nya vikariat. Lite trött är man såklart eftersom man är lite extra spänd såhär i början. Kom hem för en liten stund sedan och ska strax sätta igång med maten. Idag blir det lax, egengjord klyftpotatis och kall dill o romsås. Smaskens!

Daniel är och handlar brädor till altanen som vi äntligen ska försöka sätta igång med igen. Herregud alltså, hela sommaren har gått och det har inte hänt ett skit med vårt hem. Låg vi efter med renoveringar och fix innan sommaren så är det INGET mot vad vi gör nu. Vad gör vi med tiden egentligen? Vart tar den vägen? Jag bara undrar....Linn och Tilde kommer inte hinna få sina nya rum förrens det är dax för dom att flytta hemifrån. För att inte tala om vårt sovrum, det kommer vi förmodligen inte få tid att renovera innan vi blir inlagda på hemmet. Jösses, jag blir matt bara jag tänker på allt som ska göras.....

Undra om det är något bra på tv ikväll? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0