Weekend på kusten

Jag tar och fortsätter min sommaruppdatering. När vi kommit hem från Åsen var det bara att packa om våra väskor för redan dagen efter bar det iväg till Grebbestad utan kidsen. De lämpade vi av hos Daniels syster ;) Det var jag, Daniel, Pär, Cathrine, Micke, Sara, Lina och Peija som åkte ner till Johanna och Niclas. Vi hade verkligen en kanonhelg därnere. Superfint väder var det så vi kunde ligga på stranden och gotta oss. Det blev även lite strosing på bryggan, ett par öl på Terassen, skaldjur och Langos. Höjdpunkten på trippen skedde på lördagskvällen då vi var och tittade på Europe o Takida vid Tanumstrand.

Ja det var verkligen en lyckad helg med tokmånga skratt och knasigheter. Det är också lite skönt att få göra något med bara vuxna någon gång. Samla lite ny kraft och få längta lite efter barnen.

På söndagen var det dags att återvända hem till Karlskoga och påbörja vår sista lediga vecka. Och den gock fort kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0