Annandagen

Julen närmar sig sitt slut för detta år. Annandagen idag och vi har haft ett mysigt och trevligt julfirande i dagarna tre. Barnen är nöjda med sina julklappar, jag är nöjd över att jag fick tolv timmars sömn inatt och känner mig  totalt utvilad ;) Sitter just nu och inväntar lyxmiddag, falukorv och snabbmakaroner. Enligt barnens önskemål. Senare ska jag dra iväg på ett 90 min pump+spinning pass. Ska bli så skönt att röra på fläsket lite efter allt man stoppat isig de senaste dagarna.

Annars är det fullt ös här hemma. Linn och Tilde leker med kompisar och det är rena gatloppet mellan våningarna. De verkar ha skoj så då får vi väl stå ut med lite oljud. Just nu är det två tv apparater på samt en stereo och en dator som avger sig läten.

Nu mat! God fortsättning ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0