Dan före..

Dopparedagen. Vips så blev det jul då. Sen sist har Tilde åkt på en liten febertopp och halsont så Daniel har varit hemma och vabat under veckan igen. Men nu så, är vi friska igen...i stort sett.

Idag startar vi julfirandet med Daniels familj och i år ska vi vara hemma hos oss. Ändå har det inte varit något extra stressigt för mig då min svärmor propsar på att stå för allt. Hon vill tillochmed koka kaffe och ta med i termosar hit....rolig tant det där :) Igår fixades de sista julklapparna efter jobbet och så gjorde jag sista dagen med barnen jag jobbat med hela hösten. Vemodigt var det men under em fick jag reda på hur mitt schema ser ut för våren och då blev jag glatt överraskad. Min chef hade fixat till så jag kommer vara en del tid med de små kottarna iaf. Så två dagar iveckan kommer jag träffa dom. Så glad jag blir! Fick för övrigt ett bra schema med lite roliga nya uppgifter så jag ser fram emot att börja jobba efter Thailand. Jobbar iofs nästa vecka på julfritids men det blir en annan sak. Då ska vi blandannat till badhuset med barnen. Kul att hitta på lite då det inte är så många barn.

Men idag är det ledigt och som vanligt när jag får sova så kan jag inte. Just nu är klockan halv åtta och jag har legat vaken sedan Daniel gick upp klockan sex. Why???? TANTVARNING!! :P

Just det, jag har ju införskaffat mig en ny telefon. En Samsung galaxy S2. Jodå, en avancerad stor sak. Kan iaf ringa, sms:a och komma ut på nätet och facebooka. Så det viktigaste har jag koll på. En ganska bra kamera är det i den också så det är bra. Tänkte även att jag ska kunna blogga från den men jag behöver lite assistans av min svägerska för att få snits på det. Men snart så :P


En så här fast vit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0