Snart så..

Onsdag idag och endast två arbetsdagar kvar. Sen nyårsafton och swiiiisch iväg till Ao Nang. Kan verkligen inte förstå att vi ska åka snart. Vi har ju liksom väntat i ett år. Håller på att tvätta det sista och har plockat fram resväskor. Kollade också förut  efter skor att ha med men det såg rätt skralt ut.....får nog investera i dojjor där. Och solbrillor. Jag har ju en förmåga att paja eller tappa bort alla jag köper. Det brukar gå åt ett par stycken varje sommar. Men jag tror inte jag behöver oroa mig, varken skor eller glajor brukar vara svårt att få tag på i Thailand :)

Igår var vi också och storhandlade med stort H på apoteket. 900 riksdaler gick notan på. Jo då, det är dyrt med solkrämer. O så var jag även tvungen att ladda upp med värktabletter, handsprit, medikamenter till Tildes mage, vätskeersättning, mm, mm. Så nu är vi prepaird för båda magpaj och solsveda :P

Barnen har tagit lite miniförsemester med mormor ett par dagar. Passar bra så vi kan jobba, packa och fixa o så får mormor sällskap. Morfar ligger ute på jobb och mormor är mörkrädd så hon är bara nöjd att få ha barnbarnen hos sig. Med andra ord, alla nöjda över upplägget.

Dax att hänga lite tvätt! Men snart.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0