Va blir det??

Nu har den där förb...magsjukan slagit till hos fam Granlund. Jodå, jag och Linn insjuknade nästan samtidigt under gårdagen och spenderade en hemsk em/kväll på varsin toa. Fy fasen alltså. Jag som nästan aldrig blir sjuk och inte barnen heller speciellt ofta. Men nu vet jag inte, hela hösten tycker jag sjukdomarna avlöst varandra. Både förkylningar, magsjukor och lunginflammation. Jag kan lova att det är välbehövligt med Thailandssemester snart. På söndag är det bara två veckor tills vi ska åka. TVÅ VECKOR!!! Fatta! Tur på sätt och vis att vi betar av magsjukan nu så är risken mindre att vi får den där också. Om man nu ska se något positivt på eländet :-/

Till helgen vankas det roligheter iaf. På fredag är dert dags för julbord med Daniels jobb och som förra året ska vi till Loka och övernatta. Inga fel alls! Bra företag som bjuder med respektive =) Sen på lördag ska jag hem till en tjejkompis på glöggkväll. Det ska bli mycket trevligt att träffa lite brudar som jag ser allt för sällan. Kidsen ska spendera helgen med mormor o morfar i Grebbestad. Så även dom får en kanonhelg. Hoppas bara alla är friska till dess :S

Just de, det är Luciadagen idag. Blev inte mycket luciafirande här inte....
Så här söt va Tilde iaf när hon var Lucia på julfesten i onsdags ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0