Bad och shopping :)

Idag gjorde jag sista dagen på ett vikariat som har varat över en vecka. Det kändes trist för jag trivdes verkligen i den klass jag var i och de trivdes med mig. Jag fick en jättefin avskedshälsning av dom. Det värmde! Imorgon blir det jobb på fritids och det funkar med :)

Har just kommit upp ur badet som jag kröp ned i när jag kom hem på em. Det var riktigt gött. Hade lite huvudvärk innan och den är borta nu. Skönt! Så nu sitter jag och laddar för Shabby chic party. Lite shopping förnöjer i vinterrusket ;) Kommer också att få träffa syrran, Liam o Love som äntligen kommit till byn under ett par dagar. Ska bli så roligt att se hur mycket Love växt. Antagligen en hel del.

Först lite käk så inte magen börjar kurra på partyt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0