Bokrea

Här är årets (so far) skörd från bokrean.



Till Linn blev det Sune i Grekland av Sören Olsson och Anders Jacobsson.
Tilde fick Håkan Bråkan och fiskarnas befrielse av föregående författarpar. Köpte också Stora varförboken till tjejerna. Kan vara bra att ha när det kommer kluriga funderingar.
Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer har jag redan själv så den är en present.
Daniel har ju också börjat läsa böcker de senaste åren så till han blev det Jag är Ozzy Osbourne. En bok som jag också kommer att läsa :)
Till mig blev det lite av varje:
Tre sekunder av Roslund & Hellström
I den innersta kretsen av Viveca Sten
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
och Bara vanligt vatten av Kajsa Ingemarsson.
Lite humor och lite allvar, en härlig blandning av sådant jag gillar att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0