Lägesrapport

Trött som ett troll. Jobbat på förskola hela veckan eftersom det är sportlov. Imorgon sista dagen för på fredag ska jag vara ledig. Då åker jag nämligen till Dalarna och på lördag blir det Tjejvasan. Det ska bli riktigt gött att avverka sista etappen på Tjejklassikern. Jag kommer nog känna mig nöjd med mig själv när det är klart ;) Jag tycker också att träningen har varit lite tråkig på sista tiden eftersom den blir lite påtvingad och man känner sig stressad. Det ska bli skönt sen när jag kan träna bara för att det är kul. För det är det ändå fortfarande. Tråkigt men kul samtidigt....eh, ja du fattar!

På tal om kul träning så vankas det Zumba ikväll med bästaste Sara. Skojsigt värre! Men först röja undan och kanske hinner jag med en liten, liten möj :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0