Se det snöar

Snart ännu en arbetsvecka gjord. Just nu är jag i en årskurs 6 och ska vara i samma klass i över en vecka. Det ska bli skönt att vara kvar på samma ställe lite längre och få lära känna barnen lite bättre. Jag har precis kommit hem från skolan och kokat lite kaffe. Ute vräker snön ner igen och vi får se om det blir någon skidtur ikväll. Om det ger sig lite och snöa kanske. Det har nog kommit över en dm under dagen så spåren är väl igensnöade vid det här laget :( Typiskt! Behöver ju åka så mycket som möjligt nu...bara två veckor kvar! Det kan liksom aldrig vara normalt väder, alltid extremt åt alla håll o kanter =/

Daniel ringde nyss och han ska jobba över ikväll så det blir bara jag och Tilde här hemma. Linn drog nyss iväg på simträning. Till middag får det bli kassler med ris och någon egen komponerad sås. Jag får se vad som finns hemma. Imorgon är det fredag, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0