Hälga igen då

Denna helg inleddes igår med ett 90 min Zumbapass. Det var svettigt och så jäkla kul. Kom sedan hem till dukat bord och levande ljus. Daniel och barnen hade fixat fylld lövbiff och potatisgratäng. Lyxigt värre! Ett par glas rött slank det också ned innan soffkoman inföll framför tv:n. Med andra ord en fredagskväll precis som den ska va.

O så blev det lördag igen och som vanligt står det lite aktiviteter på schemat. Städning eftersom det inte hunnits med under veckan och så är det simning för Tilde. Daniel ska fixa nere i källaren så vi kanske kan börja använda tvrummet snart. Jag behöver väl inte säga att det ska bli rätt gött =P

Imorgon ska jag och Cathrine röra på oss på ett eller annat sätt. Eftersom det töat så under veckan är skidspåren rätt risiga så det får bli löpning eller lite träning på Catrines jobb. Tilde har dans, Linn simträning och så ska jag och Cathrine ha ljusparty hemma hos Cathrine på em. Söndagen lär ju gå snabbt iaf ;)
Nu städtajm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0