2010 var året...

  • då vintern slog alla rekord. Årets vinter verkar även den ha ambitioner till snö och köldrekord.
  • då Tilde lyckades bryta benet på fjällsemestern uppe i Höglekardalen. Av det brytet märks inte ett spår idag:)
  • då jag och Cathrine började utföra Tjejklassikern. Har hittills fixat cykling, simning och löpning. Endast skidorna kvar och det blir ju spännande att se hur det kommer gå!
  • då århundratets längsta vattenskadelagning utfördes i vår källare.....o inte är det klart ännu. Fast det är bara ett år sedan vi upptäckte vattenläckaget och det vore ju synd att slita ut hantverkarsläktet...Morr!!
  • då jag tog ordbajseriet till oanade höjder. Såpass att jag fick VG på examensarbetet. Är det något man lär sig på universitetet så är det att ordbajsa!
  • då vi åkte båt både till Visby, Riga och Åland. Kände oss nästan som stammisar på Birka Paradise...vi och pensionärerna ;)
  • då Daniel efter mycket om och men tog sin jägarexamen. Till hösten ska det bli gött med älgstek!
  • då vi fick tillökning i familjen. Liam fick en lillebror och jag blev moster till lilla Love ♥
  • då årets fest gick av stapeln i maj då Cathrine fyllde 30 år och var nygift. Vi firade till långt in på småtimmarna och hade riktigt skoj!
  • då lillebror skrapade ihop en hel hög med vuxenpoäng och gick och köpte hus. Eftersom Micke o Sara har krypavstånd hem nu för tiden har det varit klent med övernattningar på Stolpetorp.
Undrar vad som händer år 2011? Spännande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0