Ont i min kropp

My lord, vilken träningsvärk jag har. Var iväg och pumpade igår efter ett alltför långt uppehåll. Det var liiite svårt att ta sig upp ur sängen imorse...undrar hur det kommer kännas imorgon? Gött iaf att komma igång igen efter allt moffande under helgerna.

Denna dag ska vi börja plocka ur datarummet för det ska vi fixa iordning till Linn. Ett litet problem bara, det är hur mycket saker som helst där inne och vi vet inte var vi ska göra av allt så länge. Eftersom det ALDRIG blir färdigt nere i källaren är det fullt i dom förråden redan. Vi får lösa det på något sätt för nu kan vi inte bara gå runt och vänta längre. Linn och Tilde är supersugna att byta rum och jag råkade ju lova att de skulle få göra det efter jul. O det man lovat får man ju försöka hålla :)

Annars ska jag o Cathrine försöka komma ut på en skidtur. Väderprognosen hotade med snöstorm idag men än så länge är det lugnt. Vi får se vad som hinner hända innan vi får ändan ur vagnen. Barnen är redan ute och åker skidor för fullt. Nu ska jag fortsätta att ha en trevlig lördag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0