Privatliv??

Måste bara berätta en bisarr episod som utspelade sig hemma häromdagen. Rätt äcklig så man ska nog inte sitta och äta när man läser detta:

Efter en lång dag på praktiken med feber, hosta och snuva var jag supersugen på en lång varm dusch när jag kom hem. Eftersom vi det senaste året inte haft någon dusch i källaren är vi tvugna att sitta i badkaret i badrummet uppe när vi ska tvaga oss. När jag precis har börjat tina upp stövlar Tilde in i badrummet (dörren kan lirkas upp utifrån trots att den är låst) och sätter sig på toaletten med dörren fortfarande öppen. Hon bajjar och torkar sig. Men istället för som vanliga barn spola, tvätta händerna och gå ut därifrån så springer hon ut för att hämta Daniel och visa honom bajskorven. Tilde har nämligen haft stora problem med sin mage och varit rejält förstoppad flera gånger. Så hon vill såklart visa sin pappa vad hon har åstakommit. Så där sitter jag då, i ett badkar utan draperi, i bajsdoft och vidöppen dörr så det blir svinkallt i badrummet.....privatliv vad är det? Det försvann spåprlöst den dagen jag blev mamma.

Så här i efterhand kan jag skratta åt det för antagligen såg det ut och lät ganska roligt när jag likblek och lönnfet gormade till Tilde att stänga dörren. "Att man ALDRIG kan få vara ifred i det här jä..la huset!" Hi hi En helt vanlig dag hos familjen Granlund.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahhaah! :D

2011-01-12 @ 17:53:57
URL: http://saraliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0