Sjuker

Om jag hade ont i kroppen sist jag skrev var det INGENTING emot hur jag kände mig efter skidturen som jag o Cathrine drog ut på under lördagen. Blev rent ut sagt helt däckad. Hade så ont i  min kropp att jag inte kunde sitta upprätt. Fick feber och så småningom en otäck hosta. Det känns som jag ska hosta ur mig inälvorna snart. Inte bra!! Måste ju träna så jag fixar Vasan! Men det är inget att göra åt. Får försöka att vila bort hostan och samla nya krafter.

Japp, nog om det. Eftersom jag inte hade krafter till något annat än att ligga (stilla i soffan) i helgen blev det så klart inte mycket gjort i Linns framtida rum. Daniel har börjat röja upp bland alla saker iaf och snart kan vi börja måla lite tak. I vanlig ordning är det en orgie i lackat furu så vi har en del att göra. Så här tjusigt ser det ut nu:

Nästan så man bör få spöstraff när man fördärvar ett rum så här...förlåt mamma o pappa!

Japp, det blir alltså nytt ekgolv, vit färg i tak och på bröstpanelen och en ny tapet på resten av väggarna. Den ska Linn få välja helt själv....med kanske några goda råd från mammsen ;)

Nu ska jag bara bli färdig med den där förbaskade skolan, sen sätter jag igång med målningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0