Sjukstuga

Nu har jag varit sjuk i över en vecka. Haft feber, snorat och framförallt hostat som en besatt. Blir tokig om jag inte frisknar till snart. Nu har dessutom Daniel och Tilde blivit hängiga också så det är bara Linn som håller ställningarna i familjen.

Under veckan har jag ändå klarat av min praktik och i fredags gjordes den allra sista dagen. Det var allt lite vemodigt men jag hoppas jag får komma tillbaka framöver och jobba på riktigt istället :)

Idag ska jag förbereda mig inför redovisning på universitetet i morgon. Sista redovisningen och sista gången jag åker in dit under lärarutbildningen....fattert inte ;) Har ett arbete som ska avslutas och skickas in och sen är jag ta mig fasen FÄRDIG! Känns overkligt. Nästa helg ska jag ta med mig mina nära o kära och gå ut och käka. Fira. Mig. Till dess får vi hoppas att hela familjen hunnit bli friska igen.

Nu......sista pluggandet på mycket länge!! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0