Söndag

Jaha ja, söndag igen då. Fick en rejäl sovmorgon idag. Skönt! Igår var vi hemma hos Micke o Sara och hade temamiddag. Det var grabbarnas tur denna gång och de bjöd på indiskt. Det blev trerätters och supergott. Kanske lite väl syrlig efterrätt men annars klart godkänt.

Något annat som nu är helt godkänt är min lärarutbildning. Fick G på den sista rapporten jag lämnade in trots att jag hade stora tvivel. Inte en endaste kompletering behövde göras. Såå skönt! Säger det igen...känns skitskumt att vara färdig. Men det är nu det börjar. Allvaret. Ska till högstadiet imorgon och vara SO- lärare. Jag är skit nervös. Högstadiekillar är ju skit stora. Iaf var de det när jag gick i sjuan ;)

Närrå...Det ska nog gå bra..... Tror jag :P

På schemat idag står det städning i första hand. Har dragit ut på den alltför länge nu. Det är ju så jäkla trist. Ska nog också smyga mig ut i spåret någon gång under dagen. Får ta det väldigt lugnt, känner att min kropp inte riktigt har repat sig än efter förkylningen from hell.

Sen ikväll ska jag titta på den bästa serien ever.

Såå jäkla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0