Stora barn, stora problem ;)

Kan nu konstatera att jobba på högstadiet är inget för mig. Har varit SO- lärare i två dagar nu och jag känner mig rätt mätt på hormonstinna tonåringar. Jisses att jag är impad av dom som jobbar som högstadielärare. Hatten av för dom! Imorgon blir det jobb i en fyra istället. Skönt!

Försöker varva ned här hemma efter mardrömsdagarna på jobbet och eftermiddagens skidtur. Går sådär. Tilde rider en aggresiv ritt på sin gunghäst och lyssnar på "Jag ljuger så bra" på repeat inne på sitt rum. Lugn och ro, vad är det liksom? Ska nog försöka få henne isäng så kanske jag kan mojja ner mig i soffan en stund, innan jag däckar för kvällen. Nya tag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0