Lite mycket nu

Det kommer nog bli en lång dag idag. Först ska jag jobba till klockan fem. Direkt iväg och handla midsommarmat med Madde på Ica Maxi och sedan hem och packa allt. Måste bli färdig ikväll eftersom vi åker upp till Åsen direkt när jag slutat jobbet imorgon. Phu!!! Ska försöka hinna med att äta middag också någon gång mellan handling och packning. Men jäklar va gött det blir när vi äntligen kommer iväg. Och så har jag lite underlättning faktiskt. Barnen åkte upp med mamma och pappa redan igår. Så jag får väl inte klaga :-P

Iår är vi ett riktigt rövargäng som ska fira midsommar på Åsen. Fam Linder, Fam Hägerström/Pykelämäki, mamma o pappa och våran familj. Det blir fullt i båda pappas stugor och så ska fam Hägerström knoppa i tält. Ett jättestort tält. Därför vore det också bra om det blir hyffsat väder och att knotten inte kommer äta upp oss. Tyvärr brukar det vara knottinvasion just vid midsommar så det är nog bäst att förbereda sig på det. De där rackarna är ju så svåra att värja sig emot. Blåser det så brukar det inte vara så farligt men annars så kryper knottjävlarna in överallt och sätter sig. Usch, vilka otyg!!

Nog om det. Hoppas ändå att vi får en härlig midsommarhelg och att även alla andra får det. Nu: jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0