Njuter

Åhhh, vilket underbart väder! Klockan är bara åtta på morgonen men det är redan nästan tjugo grader ute. Idag blir det lite shopping på Ica Maxi och sedan ligga ute och bara vara i solen. Tilde kommer hem idag också. Ska bli skönt att få hem lillskruttan nu. Det känns att hon varit borta länge. Men jag tror att det är bra att få längta lite också. Få känna att man saknar varandra, både barn och vuxen. Och det har vi gjort nu =) I em när Daniel kommer hem ska vi nog åka iväg och inhandla lite plantor. Vi ska även köpa olja så vi kan olja in golv och möbler. Shit, va skönt att det är låång helg. Who hoo!!

Gårdagen blev också en härlig dag. Inte lika fint väder men sådär lugn och skön. Jag pysslade lite hemma och Linn hade kompisar här. Jag tvättade lite, klippte gräset och tog en cykeltur till Coop och handlade lite mat för dagen. Framåt kvällen satt jag ute och läste och drack ett glas rosé. Ingen stress. Inte ofta man har sådana dagar men ack så sköna de är.

Nu ska jag fortsätta att njuta av den här underbara dagen. Vi börjar med en rejäl frukost ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0