Skolavslutning

Idag var det skolavslutning för Linn. Herregud, ungen slutade trean och börjar mellanstadiet till hösten. Jag skulle behöva bromsa in tiden en aning. Det går ju på tok för fort det här :S

Den här sommaren kommer Linn ha sitt första riktiga sommarlov. Eftersom hon redan slutat på fritids så är hon helt ensam hemma nu på dagarna. Hon kommer få fixa sin lunch och ansvara för att hon låser om sig när hon går ut. Vi har laddat frysen med piroger och panpizzor hon kan ta de dagar det inte finns matrester från gårdagens middag. Jag känner att det ännu är lite överkurs att laga mat på spisen när hon är själv hemma. Micron känns bättre. Det känns lite konstigt att hon blivit så stor men jag litar på henne och tror hon kommer fixa det galant. Sen får jag nog försöka ha överseende med lite smulor på bänken och saker utspridda lite här och där i hemmet ett tag fram över. Städning är inte direkt hennes största intresse ;)

Så här fin var hon iaf när hon åkte iväg till skolan i morse!



Tilde var också med såklart....


Som vanligt lik sin far ;)


Två söta sommartjejer. Mina små ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0