Tiden rusar fram

Oj, oj, oj vad tiden rusar iväg när det är fullt upp. Redan fredag igen och idag blev det lite sovmorgon för mig och Tilde. Eller sovmorgon, jag var uppe ändå som vanligt. Måste packa iordning barnens saker för de ska med mormor och morfar till Åsen ihelgen. Tilde blir hämtad från dagis och Linn här hemma innan jag och Daniel kommer hem från jobbet. Det är dags för sommarens första bröllop på lördag så därför behöver vi barnvakt. Jag jobbar ett lite senare pass idag 11,30-17,00 så de hinner åka före det. Tråkigt att säga hejdå direkt på morgonen men det är inget att göra åt. Innan jag börjar jobbet ska jag på inskrivningsmöte hos abf. Har varit tvungen att boka om detta möte säkert fem gånger eftersom jag jobbar hela tiden men nu så ska det bli gjort. Skönt att få det överstökat. Största bekymret idag blir hur jag ska luncha. Jag vet inte hur lång tid mötet tar och jag behöver äta något innan jag börjar jobba vid halv tolv. Kanske får det bli någon macka och yoghurt i bilen =S

Annars känner vi oss redo nu för bröllop. Igår var vi in till Örebro och ekiperade min käre make. Det blev nya skor, byxor, skjorta, slips och en väst. Fick allt detta under tvåtusen kronor. Inte dåligt må jag säga. Vi hade lite tur för skorna var det halva priset på och så var det en del erbjudanden nu inför student och examen. Så det var bra!! För min del tror jag att det blir VILA klänningen jag skickade efter i våras. Sara ska hjälpa mig med håret också så jag blir lite extra tjusig. Det ska bli så roligt tycker jag. Både själva grejen att få gå på bröllop och att få göra sig lite extra fin. Hoppas bara att vädergudarna är på gott humör så vi får ett vackert väder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0