7 - Vänner

Jag har inte så många vänner. Men de jag har är de allra bästa. Kompisar har jag fler av, typ sådana jag umgås lite sporadiskt med. Riktiga vänner är något mer specielt tycker jag. Vänner är de jag kan ringa till närsomhelst på dygnet om jag skulle behöva. Vänner är de jag kan berätta mina innersta tankar för. Vänner är de jag inte behöver skämmas inför och som jag alltid kan lita på.

Min allra bästa vän är Cathrine. Vi lärde känna varandra 2003 när hon och Pär träffades. Det är inte så vanligt att man blir så bra vän med någon som vuxen, men vi fann verkligen varandra direkt
. Vi har haft så jäkla mycket skoj ihop och våra familjer har firat alla tänkbara högtider tillsammans. Vi har rest utomlands, vi har gjort Tjejklassikern ihop och vi har t.om. fått barn samma år och var mammalediga samtidigt. Vi får dessutom höra väldigt ofta vad lika vi är till utseendet. Oftare än vad jag får höra det om min egen syster och mig.

Jag är så otroligt tacksam över att jag har en sån fin vän som Cathrine. Hon ställer alltid upp och jag kan lita på henne vad som än händer. Så TACK Cathrine för att du vill vara min vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0