Kanonfest

Ihelgen var det partaj på hög nivå. Syster yster och hennes kompis Jonas slog ihop sina trettioårsdagar och hade en hejdundrandes 60 års fest. Den blev verkligen superlyckad. Kanongod mat som Jonas lagat iordning. Massa god dryck, ett band som spelade, trubadur, allsång, DJ och cirka 100 partysugna människor. Jag hade så jäkla kul, vilket kändes på söndagen kan jag säga. Då var det mindre kul. Speciellt när man behövde komma hem till Karlskoga och ingen kände sig kapabel till att köra. Det blev tilllslut Daniel som fick bita i det sura och ratta hemåt.

Tyvärr tog jag inte en endaste bild och jag tror inte att Sara fotade något heller som jag kan sno. Lite synd men jag hade liksom fullt upp med att ha skoj hela kvällen så det hanns inte med.

Idag är det tisdag och jag börjar komma tillbaka ordentligt till mitt liv igen. Jag har jobb bokat hela veckan och till helgen ska vi försöka få lite gjort här hemma. Närmaste projekt är att göra klart altanen och olja in utemöblerna. Jag har även fönster som ska putsas och så ungarnas rum förstås. De som skulle vara klara i vintras. Hmmm, vi ligger lite efter i planeringen just nu. Fast vi har faktiskt fått uppskov av Linn för hon vill också få en färdig altan nu när sommaren snart är här.

Nu ska jag snart förbereda maten, det blir grillat. Och lite senare blir det prommis med Cathrine. Vågar mig inte ut på någon löprunda idag eftersom jag är lite risig i halsen. Men det ska bli skönt att få röra på sig lite ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0