Köööpa!!!

På lördag blir det en tripp till Stockholm för att shoppa lite. Eller mycket förhoppningsvis ;-) Det är jag, Sara, Carro, Mamma och en arb kamrat till mamma som ska åka. Ska bli så jäkla kul!!! Är riktigt taggad att shoppa loss. Hoppas bara jag inte får handlingsförlamning, alltså hamnar typ i koma. Och inte orkar prova eller någonting. Bara går och irrar. Det händer mig ibland och det är ju inte riktigt läge att hamna i den koman när själva grejen med resan är just att shoppa :P

Prio ett är att hitta något raffigt till sommarens bröllopsyra. Jag har ju bara en outfit klar än så länge... Är lite sugen på långklänning. Annars får vi se vad huvudstaden har att erbjuda denna gång. Hoppas på några riktiga fynd =)

Nä, nu blire söffa o teven resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0